לקוחות יקרים, עקב החג והעומס אנו סגורים להזמנות, עמכם הסליחה
helper helper ballon בלה בלה בלה
משלוחי פרחים ולנטיין
התקשרו עכשיו !
054-5610520
   רוצים שנתקשר אליכם?
 
 
תשלום מאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון חברת PayPal
איפה אני?  -> 

משלוחי פרחים > כתבות > white lily.co.il

הפרחים ואנחנו - סיפור אהבה

פרחים הם חלק בלתי נפרד משגרת היום שלנו. אנו מגדלים אותם בבית, נהנים מהם ברחוב, מבצעים משלוח זרי פרחים לאהובינו ועוד. אי פעם יצא לכם לחשוב איך נוכחות הפרחים משפיעה על מצב רוחנו ועל שגרת החיים שלנו?

פורסם:     16/12/2012   21:57
הפרחים ואנחנו - סיפור אהבה

היום, בעולם כל כך טכנולוגי, מהיר וקדחתני, סדר היום שלנו נותן את אותותיו על חיינו.

מומחים ממליצים על אימונים ושינויים מסוימים בחיים על מנת להוריד את מעלינו את הלחץ.

חוקרים אמריקאים מצאו אמצעי פשוט שהטבע מספק לנו אשר מוריד לחץ ומשפר את הבריאות הנפשית - פרחים. 

נוכחות הפרחים  גורמת לרגשות חיוביים לעלות, לעליה ברמת הסיפוק הכללי, ומשפיעה על ההתנהגות שלנו עם הסביבה וכמו כן לרגשות שנאה להיעלם. עוד הראו במחקרים שהשפעת הפרחים עלינו הרבה יותר גדולה מהאמונה הרווחת.

המחקר, שנפרש על פני 10 חודשים, כלל מחקר התנהגותי מקיף על המשתתפים ועל תגובותיהם האמוציונליות על קבלת משלוחי פרחים. המחקר הראה בצורה חד משמעית שזרי פרחים הם דרך טבעית ויעילה לשיפור משמעותי של מצב הרוח והיכולת להתמודד עם קשיים.

בין הממצאים של המחקר:

1  לזרי פרחים יש השפעה מידית וחד משמעית על אושר. כל המשתתפים ללא יוצר מן הכלל הראו סימנים של שמחה, אושר והכרת תודה בעת קבלת משלוח זר פרחים. המסקנה הזו הייתה חד משמעית בכל הגילאים ובכל הקבוצות של הנבדקים.


2  לזרי פרחים יש השפעה חיובית וארוכת טווח על מצב הרוח. אנשים הראו בצורה חד משמעית שלאחר קבלת משלוח פרחים ההרגשה השתפרה, ההנאה עלתה, שביעות הרצון מהחיים עלתה והמשתתפים הביאו "עונג והכרת תודה יוצאי דופן".


3  לזרי פרחים יש יכולת להגברת היכולת והרצון ליצירת קשרים אינטימיים. לפי המחקר, עצם נוכחותם בלבד של זרי פרחים בבית גרמו להגברה חד משמעית בקשר עם משפחה וחברים.


אחד ממבצעי המחקר אמר "ההיגיון הבריא אומר לנו לפרחים עושים אותנו מאושרים. עכשיו, המדע מראה לנו שהם לא רק הופכים אותנו למאושרים יותר  מאשר אנחנו חושבים, אלא משפיעים בצורה ישירה וחיובית על הרווחה הנפשית שלנו"

כמו כן הוא אמר "זרי פרחים גורמים למרחב להיות יותר מזמין וליצור אווירה של שיתוף"

המחקר גם הראה שבבתים שבהם יש זרי פרחים, הם נמצאים ברוב הגדול של המקרים בסלון, בחדר אוכל ובכלליות באזורים החשופים לאורחים , דבר המראה על כך שפרחים הם סימן לשיתוף.

לסיכום, נוכחות  זרי הפרחים מעוררות רגשות חיוביים, ומעצימה תחושות אשר מועילות לבריאותנו, וכל זאת במתנה מהטבע אשר מאפשר לנו לשפר את בריאותנו, ואת התגובות ההתנהגותיות והרגשיות של מקבלי משלוח פרחים. לזרי הפרחים השפעה מידית וחד משמעית על מצב הרוח והתרוממותו.