לקוחות יקרים, עקב החג והעומס אנו סגורים להזמנות, עמכם הסליחה
helper helper ballon בלה בלה בלה
משלוחי פרחים ולנטיין
התקשרו עכשיו !
054-5610520
   רוצים שנתקשר אליכם?
תשלום מאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון חברת PayPal
איפה אני?  -> 

משלוחי פרחים > כתבות > משלוחי פרחים עבר ועתיד

משלוחי פרחים כבר בימי קדם

פרחים בכל הזמנים

פורסם:     24/10/2014   00:46
משלוחי פרחים עבר ועתיד
פרחים בהיסטוריה

כבר אלפי שנים אנשים משתמשים  בשפת הפרחים. כדי  לתקשר. קיימים סיפורים בני מאות ואף אלפי שנים  מיוון מצרים ועד סין קישרו בין הפרחים לאלים.

בפרחים כתרבות 

נתינת פרחים הפכה לחלק משמעותי מהתרבות עוד בימי הביניים, באירופה  הייתה עליה במסירת פרחים.
 לאחר ביקור בתורכיה הצרפתים והאנגלים וגילו עולם של פרחים והמשמעות שלהם,. 

פרחים מאז ותתמיד

גם בעבר הבינו שפרחים היא דרך להביע רגשות. דיוק בפרטים כדי  לתת משמעות לכל דבר ודבר בפרח. פרח שפונה כלפי מטה נתן משמעות הפוכה בדיוק לפרח כשהוא פונה כלפי מעלה. משמעות נוספת לצורת ההגשה יד ימין או יד שמאל שהחזיקה את זרי הפרחים.

פרחים והמשמעויות 

 היום יש דואר, דואר אלקטרוני, פקס, טלפונים וכמובן טלפונים סלולריים שמקלים על דרכי התקשורת שלנו, אילו גורמים לנו לאבד משמעויות ורגשות בדרך.,. כמובן שלא כל המילונים נכתבו על ידי אותו אדם ולא באותה תקופה ולכן אם השולח והמקבל השתמשו במילונים שונים יכלו להיות שיבושים בהבנת המסרים, פעם כתבו מילונים ומדריכים לשפת הפרחים בעבר מכתבים שלמים היו ניתנים לכתיבה על ידי פרחים בלבד על מנת שאנשים יוכלו לפרש את המסרים שנשלחו להם

הפרחים הם עבר וגם עתיד

הפרחים ימשיכו להתפתח וכנראה גם בעתיד. לדוגמה אם לפני כמה עשרות שנים לא היה נהוג ומקובל שאשה תשלח פרחים, היום זהו דבר שקורה באופן יומיומי בעולם המפותח. היום, , עציצים, מתנות ועוד ועוזרות לנו לבטא את רגשותינו ומחשבותינו ביתר קלות ויעילות.
משלוחי פרחים התפתחו מאוד בתחום האינטרנטי. חנויות פרחים אינטרנטיות כמו שושן צחור המקלות על מציאת ושליחת זרי פרחים טריים ורעננים

בפעם הבאה שנקבל, נשלח או נראה פרחים נדע שבצמוד אליהם מגיעה גם היסטוריה ארוכה, צבעונית ומעניינת - אז דברו בפרחים ועשו את העולם לצבעוני יותר.