לקוחות יקרים, עקב החג והעומס אנו סגורים להזמנות, עמכם הסליחה
helper helper ballon בלה בלה בלה
משלוחי פרחים ולנטיין
התקשרו עכשיו !
054-5610520
   רוצים שנתקשר אליכם?
תשלום מאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון חברת PayPal
איפה אני?  -> 

משלוחי פרחים > כתבות > כן גם גברים אוהבים לקבל פרחים

כן גם גברים אוהבים לקבל פרחים

משלוח פרחים לגבר מקובל מאוד במדינות רבות

פורסם:     08/10/2012   12:39
כן גם גברים אוהבים לקבל פרחים
משלוחי פרחים הם חלק חשוב ביחסינו לסביבה וליקירינו  בדרך כלל אנו מביאים את הרגשות שלנו על ידי משלוח פרחים לאירועים משמחים ימי נישואין יום הולדת יום האהבה, משלוח פרחים מקובל במרבית המדינות גם לנשים וגם לגברים למרות שהנשים מקבלות יותר. 

משלוחי פרחים לנשים בתרבות המערבית  קיימת בזמנים קודמים. בספרות ובשירה ,באומנות. לרוב נער חמוד המעניק ורד אדמדם לאהבתו, האישה מופתעת מהמחווה וליבה פועם. זהו  חיזור, הגבר מראה את רגשותיו בעזרת  הורד, המסמל האהבה. הגבר הוא המחזר, ולכן הוא זה שיעניק את הורד לאהובתו.
חל שינוי בתפקיד המחזר מחוזרת שהכרנו עד כה, כיום עקב שינויים בתפישה של תפקידה המסורתי של האישה, תנועת הפמיניזם מתבססת על השוויון בין המינים. נשים רבות מפרנסות את עצמן לבד, הסיטואציה של גבר המשלם על האישה בדייטים הסתימה.

נשים רבות פונות אל גברים ויוזמות, החיזור אינו רק מנת חלקן של הנשים. אם בעבר היה מצופה שהן תשבנה בצד ותחכה לגבר שיושיע אותן,. חלק מהחיזור מתבטא גם בקניית מתנות, ובין היתר גם בהזמנת משלוחי פרחים, מהלך שהיה עד כה שמור בתחום החיזור בעיקר לגברים.

משלוחי  זרי פרחים לגברים מהווים הוכחה ניצחת לקידום השוויון, שכן ישנו הבדל מהותי בין נתינת מתנות לבן הזוג כגון גאדג'טים או בגדים, לבין הענקת משלוחי פרחים הנושאים במובהק סממנים נשיים, שכן פרחים נתפשים בעיני רבים כנשיים למדי, בשל העדינות והרכות שלהם.
בהתאם למגמה, פרחי שושן צחור יותר מפרחים  מציע לנשים לשלוח לגבריהן משלוחי פרחים המיועדים במיוחד בשבילם כמובן בלי דובונים , בלונים או יתר צבעי אדום, אלא זרים סולידיים יותר. עם זאת, לנשים שעדיין חוששות מהמהלך, מוצע לשלוח עציצים מהודרים למשרד או לבית.
אם בן הזוג שלך חוגג אירוע כמו קידום בעבודה או יום הולדת, אל תהססי להזמין סידור פרחים כדי להביע את רגשותייך. גברים נהנים בדיוק כמו נשים מיופיים של פרחים וריחם המשגע, הגיע הזמן לפנק גם אותם במתנה של הטבע.